Penziony | Kempy | Hotely | Rekreační ubytování | Lyžování | Restaurace | Marketing ubytování
Honza

Honza


Příspěvky přidané uživatelem

uživatel Honza

Kemp Nový Rybník : hodnoceni-zarizeni( Názory na kempy)

Honza ( 4.07.2011 | 20:19)

Hezké prostředí, uklizeno, čisté toalety, oploceno ...

uživatel Honza

Kdy velká míra tolerance nestačí...

Honza (12.07.2010 | 20:48)

Souhlasím naprosto s úvodním pisatelem tohoto článku, ocenil bych i toto kritérium jako jedno z několika pro hodnocení kempů, ale obávám se, že asi nenajdeme společnou řeč s majiteli tohoto serveru. Vždyť jistá část tohoto hodnocení bude vždy záporná, a záporné názory, jak již většina z nás ví, se zde v běžné diskuzi nebo hodnocení nesmí objevit. Prý si stěžují majitelé kempů....
Mám poslední osobní zkušenost z kempu Nový rybník u Nepomuka z minulého týdne, kde patra asi patnácti cca 16 - 18 ti letých blbců neunesla množství alkoholu versus sluníčko, a když jsem je šel v půl druhé v noci znova uklidňovat, dočkal jsem se jen nadávek a ironických poznámek. Pomohlo teprve to, že jsem s kolegou z vedlejšího stanu, který také nemohl spát, přemístil dva největší blbce z partičky ze suchého břehu do poněkud vlhkého nočního rybníka. Ale z toho zas neměli radost rybáři, kteří opodál chytali, protože ty dva pitomci sebou ve vodě ukrutně plácali. Ano, je to možná řešení, i když na hraně zákona, ale když v noční recepci sedí cca 16-18ti letá dívčina, tak i při největší snaze takovéhle blbce nezkrotí.
Nejsem žádný cimprlich, jezdím po kempech (i českých) déle jak 35 let, takže jakési ponětí o kempech, kde to žije až do rána mám, ale určitě by řada ostatních kempařů tuto informaci uvítala. Ale, jak píši v úvodu, těžko asi někdo přesvědčí majitele serveru o prospěšnosti této informace, ti zřejmě budou vidět zejména zisk. Honza

uživatel pavel.n

RE: Kdy velká míra tolerance nestačí...

pavel.n ( 8.08.2010 | 07:35)

Vždy je třeba najít zdroj - třeba jednou jsem byl v kempu , kde ze stánku po 23 hodině řvalo nějaký techno - poprosil jsem jasně zfetovaného mladíka , aby to ztišil - řekl mi ,, zklidni hormon strejdo" - dodnes asi nepochopil , jak mu mohla ta hi-fi věž tak rychle spadnout z poličky a ještě mu u toho vypadnout zub - do tohoto kempu jsme přijeli na týden a měli nepříjemnou jen první noc - zbytek byl v klidu.


uživatel Honza

Hracholusky : Karavan = maličký stan?( Názory na kempy)

Honza ( 3.08.2008 | 18:59)

Už se vám někde stalo, že jste za maličký stan pro 1-2 lidi zaplatili stejně jako za karavan (obytný přívěs)? Tak přesně tuto specialitu mají na ceníku v ATC Hracholusky. Zkušenost z posledního týdne v červenci 2008 - na ceníku před recepcí jedna položka zní: stan, obytný přívěs ...150 Kč/den. Kemp pěkný, sociálky špičkové, k dispozici bezplatná kuchyňka se čtyřmi plynovými dvouvařiči a teplou vodou 24 hodin denně, sprchy na 10 Kč, společenská místnost s televizí, vše velice čisté a skoronové, celkový dojem velice kladný, ale kemp funguje spíše jako letní sídla Němců a Holanďanů, kteří to tam na jaře s karavanem zapíchnou a na podzim odpíchnou plus si občas vlezou do místních pronajímatelných karavanů. Na druhou stranu je třeba konstatovat, že vzhledem k věku těchto skorotrvalých obyvatel se jedná o velice klidný kemp dobře vybavený, vhodný zejména pro rodiny s dětmi, v krásném prostřed na břehu přehrady, kde protější břeh tvoří vysoké skály a přístaviště parníku je přímo v kempu. Je tam i několik restaurací včetně prodejny smíšeného zboží se slušným sortimentem a dlouhou otevírací dobou. Takže kdo dokáže skousnout stejnou cenu za stan jako za karavan a i ostatní poněkud vyšší položky (ale k vybavení kempu přiměřené), mohu jen doporučit.

uživatel Honza

Kemp Nový Rybník : Velká spokojenost( Názory na kempy)

Honza ( 7.07.2008 | 20:59)

Tento víkend jsem strávil v ATC Nový Rybník s 5ti letou vnučkou a nezbývá mi, než se přidat k předchozím spokojeným názorům. Kemp na krásném místě mezi lesy, paní recepční sice ostřejší, ale s obrovským smyslem pro řád a pořádek (údajně je z Plzně), velice ochotná a když měla chvilku čas, tak i komunikativn a ráda poradila, místa pro stany velice pěkná, tráva vysečená, všude čisto a pořádek, sociálky velmi slušné. Pláž pro malé děti neplavce nemá jedinou chybičku, je vytvořena z (asi navezeného ) písku, hned vedle se mohou na trávě povalovat dospělí a mít děti celou dobu pod dohledem. Restaurace pěkná, čistá, jídla jak denní menu, tak i minutky velice chutná a vzhledná (pochvala kuchaři/ce), obsluha velice příjemná, přestože nestíhala a kmitala (v kempu byli ubytováni závodníci a doprovod z MS šlapaček v Kramolíně), ceny za pobyt i za jídlo sympatické vzhledem k vysoké úrovni, zkrátka kemp jak má být, jemu podobných v téhle zemičce zas tolik není. Poděkování majitelům i personálu. Honza.

uživatel Honza

Diskuze uživatel-admin

Honza (11.10.2007 | 20:39)

Ahoj adminové, jsem velice potěšen, že naše nedávná písemná diskuze v této složce na téma zorného úhlu příspěvků (míněno stanař-chatař) nevyšuměla do ztracena a byl jsem mile překvapen rožšířením informací pod pandulákem právě o tento aspekt pohledu při hodnocení psaném uživateli stránek. Když jsem projevil názor, že jste šikovní a něco určitě vymyslíte, věděl jsem, že se nepletu, ale tak rychle jsem reakci neočekával. Díky a přeji hodně zdaru. Honza.

uživatel Správce Katalogu

RE: Diskuze uživatel-admin

Správce Katalogu (12.10.2007 | 15:18)

Děkujeme Honzo za slova chvály, která nás samozřejmě těší, na rozdíl od příspěvků typu, že jsme dinosauři. ;-) Váš námět nás inspiroval a přidali jsme i možnost zobrazit všechny příspěvky a reakce daného uživatele, které ostatním uživatelům poskytnou lepší přehled, zda je pro ně názor autora příspěvku relevantní. Toto by např. bez registrace uživatelů nebylo snadno realizovatelné a při tom tato možnost, dle našeho názoru, výrazným způsobem zvyšuje vypovídací hodnotu jednotlivých uveřejněných názorů na kempy. Jan Čepelka, šéfredaktor Dokempu.cz


uživatel Honza

RE: RE: Diskuze uživatel-admin

Honza (13.10.2007 | 16:30)

Naprostý souhlas, díky, hezký den. Honza


uživatel Honza

Členění stanaři-chatkaři

Honza ( 3.09.2007 | 21:00)

Ahoj adminové, nejdřív díky za špicovou práci, kterou na těchto stránkách odvádíte. Ale kvůli tomu sem teď nepíši, jenom jsem považoval za vhodné vám za to poděkovat. Nyní můj návrh: myslím, že by bylo dobré (ale zároveň nevím, jak to zaonačit, aby to fungovalo), kdyby z každého příspěvku bylo zřejmé, zda jej každý jeden chválí či haní z pohledu člověka ubytovaného ve stanu či ubytovaného v chatce. Ony jsou ty pohledy totiž někdy dost různé (např. ATC Vykletice ap.) Někdo se nad kempem rozplývá, jak se mu tam krásně bydlelo, ale z textu nevyplyne, že byl v chatce. Pak to někoho osloví, vydá se tam se stanem, a ejhle, zjistí, že na kořenech stromů se až tak moc dobře pod stanem nespí. Z toho možná plynou někdy až zbytečně protichůdné názory na kempy. Možná, že to někdo bude považovat za zbytečné, ale tyto stránky jsou dnes již velmi hojně využívané a často se v kempech potkávám s lidmi, kteří jsou tam jenom na základě info z tohoto webu. A jak jsem uvedl výše, někdy na výsost spokojeni, jindy poněkud rozčarováni. Díky Honza.

uživatel Správce Katalogu

RE: Členění stanaři-chatkaři

Správce Katalogu ( 4.09.2007 | 11:57)

Děkujeme za námět i za pochvalu. Neměl by to být velký problém, zařadíme úpravu do zimního plánu změn a dalšího rozvoje katalogu. Tím, že příspěvky jsou již omezeny pouze na registrované uživatele, máme informaci o jaký typ uživatele se jedná k dispozici. Již nyní je možné se o pisateli dozvědět několik málo informací pokud najedete myší na ikonku panáčka vedle přezdívky u příspěvku.
Další rozšíření připravíme tedy přes zimu a pravděpodobně bude možné zobrazovat tyto informace o zadavateli i u již zadaných příspěvků.


uživatel Honza

RE: RE: Členění stanaři-chatkaři

Honza ( 4.09.2007 | 21:23)

Díky za odezvu i za ochotu něco s tím udělat, věřím, že se podaří. Ikony panduláků znám, najíždím na ně, ale to ještě nemá vypovídací schopnost, z jakého pohledu byl příspěvek psán (vyjma karavanistů, ti jsou vcelku jednoznačně pod pandulákem specifikování). Ale vy určitě něco šikovného vymyslíte. Ještě jednou díky a ahoj. Honza.


uživatel Honza

ATC Chmelař Úštěk : Žádná sláva pro stanaře( Názory na kempy)

Honza (31.07.2007 | 21:18)

Strávil jsem tam letos kolem 25.7. tři dny, klasické chatové rekreační středisko z dob reálného socialismu, kde mezi chatky pustí i pár stanařů. Dá se tam žít (míněno stanovat), ale nesmí být deštivé počasí, jinak vzhledem k jílovému podloží půdy pod stany a kolem stanů docela problém. Čvachty čvacht. A je hned dost práce se sušením, po autech zůstanou vyjeté díry a koleje. Hned vedle kempu slušná písková pláž u rybníka, dostatek nápojů (nejlépe se to pozná v noci, než to ožralce skolí).

uživatelka jana

RE: Žádná sláva pro stanaře

jana (10.08.2007 | 11:11)

To je přesné, my jsme byli nuceni promočení po deštivé noci odjet. V noci neskutečný bordel od skupinek pařmenů. Jinak toalety čisté, sprchy na žetony. Bezvadné je, že vstup na krásnou pláž je v ceně. Chválím restauraci v kempu, velký výběr jídel, dobré pivko, kiosek je dobře zásobený. Mějte se všichni.


uživatel Honza

Autokemp Vikletice : ( Názory na kempy)

Honza (31.07.2007 | 20:57)

Zajel jsem se tam podívat letos před pár dny. stanoval jsem o kousek dále, v ATC U hráze. Naprosto souhlasím s příspěvkem, že kemp není příliš vhodný pro stanaře, kteří přijedou až v létě o své dovolené, protože nejlepší místa zuzurpují koncem zimy karavanisté a okupují je až do další zimy, takže na náhodného stanaře zbyde místo na kořenech stromů nebo těsně vedle velmi prašné cesty. Asfaltka z fotogalerie totiž končí téměř zároveň s dřevěnými chatkami, kde se však nedá pořádně postavit stan. Jinak kemp dobrý pro pařany, hospody tam jsou a pařanovi je většinou jedno, jestli se vyspí ve stanu nebo kdekoliv jinde. Takže pro stanaře moc nedoporučuji, do chatky a karavanu docela ujde.

      1      
User Login